spelar det ingen roll så kvittar det :D

Hehehej Go´morron! Är hemma från i natt. Eller aa kom hem för några timmar sen. :) Vi drog till två ställen igår men ena var smockfullt så vi drog därifrån 1 minut efter att vi gått in! Sen drog vi till vårat standard ställe. Där behöver vi inte visa legg längre för vakterna känner igen oss! Aww... ^^ Fast de sa åt oss att vi skulle ta det lugnt den här gången. haha <3

Fast jag har aldrig gått dit nykter förut? För aldrig tänkt på hur sukigt stället igentligen är. Usch, rätt äckligt faktiskt märkte jag igår. Men jag brydde mej inte om mitt eget utseende igår heller så passade väl in där! Viktigaste att vi hade kul?

På slutet när det var stängnings dags så träffade vi några killar som ville att vi skulle följa med till deras hotel. Uuuh, fast vi tackade nej och sen kom Jonny, en vän till mig och hämtade mej och Zara. :) Vi åkte till donken med han och sen skjutsa han hem oss till Solna. Ni skulle sett hans bil!! SÅÅÅÅ SNYGG! *kär* Typ en streetracer bil! Han hade köpt den som en julklapp till sej själv. :pPpP




hahahah kolla skäggnissen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0