tröttnade på Borlänge..

.. Så drog till Sthlm ;)

Det är klass återträff i H-näs där jag bodde förut ikväll men skiter i det. Hade ändå inte fixat ngn hundvakt så får ta det ngn annan gång om vi har det igen. (: (DVS OM DOM HAR KUL IKVÄLL)
Haha, minns när vi gick i 9:an och skulle ha ngn klassgrej vid sjön. Man skulle ha med sig dricka å sådär och många skulle tälta kvar där. Jag var inte så taggad men fixade dricka och drog dit kanske 2 timmar efter vi skulle setts. När jag kom dit låg en redan däckad och de flesta var fake-fulla. Gissa hur man vet det? Jo, för vid 12 kom massa föräldrar som hade fått veta att det var alkohol inblandat (jag trodde alla fick dricka?) och helt plötsligt var ALLA (utom han som verkligen däckat) spik nyktra! HAHA! Märktes ingenstans att dom ens luktat på alkohol. HAHAH. Jag satt och snacka med några som inte fejkade och sen drog jag hem. Kändes inte värt att dricka med tråkiga människor. Men folk kanske har förändrats? (: Jag vet ju att jag själv också gjort det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0