Café 60! ;D

Igår åkte jag in till stan och mötte upp Zara och Malin på en fika! Jätte trevligt! Jag var suuuper trött på vägen dit, (åkte typ strax innan..22? och tar en timme in..? slutade jobbet senare än vanligt) men när jag träffade dom blev jag typ hyper?! Så kul att träffa dom båda och så gick vi igenom lite av vad som hänt i våra liv sen sist och allt sånt där ni vet. ;) Höll på att dö av garv ett antal gånger! Nej men det var mysigt. Cafét vi var på var öppet till 24.00. Perfekt när jag kom så sent. Var inte så sugen på fika igentligen men köpte en varmchoklad med grädde som förövrigt smakade skit och bjöd Zara och Malin på latte för mina dricks pengar jag tjänade på jobbet. HAHA! ;D
Nu ska jag dra tbx till jobbet. Hoppas jag får sluta som jag ska ikväll så jag hinner möta upp Linda på stationen. Hon är där 20.20 typ..?
HAJDOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0