Drog t kupolen me Linda idag..

Behövde lite nytt smink å sådär.............. 
KOLLA HUR BLOND LINDA BLEV IGÅR NÄR JAG BLEKTE HENNES HÅR FRÅN SVART!!!   SAKNAR OCKSÅ ATT VARA BLOND!! ;(
Käkade 2 cheeseburgare på Donken ;) Och sen köpte jag även ett bälte som inte blev med på bild för att kameran paja bara sådär?! Aja, jag har ju en till kamera. Och så köpte jag massa powerking istl för redbull. FY vilken skillnad!! Powerking smakar ba saft med kolsyra i typ? ;( OCH SÅ HAR JAG FYLLT PÅ PENGAR TILL MOBILEN!!! Så jobbigt att ha kontant istl för abonemang. Tror jag ska byta tbx igen....? Spelar ingen roll hur mkt jag fyller på för det tar slut lika fort ändå. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0