Hehehehhehehehehhehehehehehheheheheh

Hehe, igår var planerna att dra ut och party partyy again. MEN, min kropp orkade verkligen inte med det så blev en luuuugn hemma kväll trotts att Zara var taggad på att gå ut. Men vi får ta det i Sthlm sen? Är ju snart påsklov osv. Haha, fattar inte hur mina vänner klarar av att supa flera dagar i rad!! Fast det är väl det enda man gör i 08 land? Själv drar man ju ut å fiskar, åker skoter och skjuter elg varje helg här i Dalarna, har lite mer liv vi bönder ;)))) HAHAh ;)

sliten neger som tog sej in till stan.......
Är glad att jag valde att stanna hemma igår, mår sååå mkt bättre nu än vad jag hade gjort annars. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0