HejKäraBlogg

Hoppas ni mår bra idag, för det gör jaaaag.Minafinavänner bara jag som känner. Dom ligger kvar och sover och sen har jag en korv här, men det är helt ointressant. I ALLA FALL! För att komma till saken!
Igår kom jag fram till att man nu för tiden inte ens behöver ha BRÖST för att ha BH....... Alltså, BH:arna är ju uppstoppade med massa skit så min lillasyster som e 10 eller nått skulle tillåmed få värsta bomberna i den BH:n... SJUKT, snacka om att lurA t.ex killarna. Dom ba "wow, värsta bröst den där bruden har" och sen ba tar dom av BH:n och sen finns det lixm inget där?! HAHA... iOF GANSKA KUL AATTT LURAS, men ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ,,.. japp.-.  Dumt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0