Känslan när man går med sina hundar i södertälje..

...är mäktig! ;) Haha
Södertälje är som de flesta vet invaderat av svartingar och bruningar, och som de flesta även vet så är dom livrädda för hundar så de flyr så fort de ser en chihuahua.
Nejrå, kanske överdrev lite, men känns tryggt när jag går med mina två stora LIVSFARLIGA hundar iaf, man riktigt ser hur blattarna tar en stor omväg för att slippa gå förbi dom. HAHAH... ;'D
Minns t.ex engång när jag och en kompis kom till ett ställe där en skola brann. Massa folk stod samlade på en bro för att kunna se och det var verkligen smockfullt. Men när vi kom där och jag hade hunden med mej så flyttade alla på sej och gjorde typ som en gång åt oss. Kändes awesome. ;) Alla typ ba "Iiiiiih en huuuund, den äter upp oss!!!!" HAHAHAHAH.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0