ngn som vill ta livet av mej?

Kom hem från praktiken och var på jätte bra humör, taggad för ikväll och helgen och till och med för att få komma till skolan på måndag istl för att vara med barn varje dag.
Öppnar glatt upp dörren och det första jag ser så ligger mina senaste supersnyggaste höga skor sönderslitna över hela golvet!!!!! x'((((((( Fyfaaan vad jag ville döda hundhelvetet!!!! Har misshandlat han så mkt nu så han knappt vågar andas! Och inte nog med det så har han slitit upp hela min fuckig säng!!! Dragit ur fjädrarna(?) och ätit upp mitt smink?!?!? OCH bitit sönder min plattång! Åhhhhhhhh,, men jag är mest ledsen över mina skor!!! Grinade och skrek typ samtidigt och ringde min mamma! :'(((((((( orkar inte leva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0