snart ere iaf sommar

Åhhh vilken jobbig dag jag haft!!! Enda possetiva är väl att det typ inte finns nå snö/is kvar?! :)))
Fick min mens på "jobbet" och hade VÄÄÄÄÄRSTA mensverken hela dan! Har det fortfarande och det gör SÅ ONT!! Fattar inte! Blir bara värre och värre för varje gång. Kan inte vara normalt. På lunch rasten drog jag iaf hem. Käkade inte utan la mej bara i sängen och önskade att jag inte behövde dra tbx till dagiset för att leka med barnen. Men såklart var jag tvungen att dra dit och rasten är ju bara en halvtimme + att det tar ngra minuter hem till mej och dit. YEY.
Efter det har jag bara legat i soffan typ? vart ute med hunden såklart och sen har jag faktiskt sökt sommarjobb! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0