Uuhuuuu ;)

2 små korvar ligger i min säng, en trillar snart ner och då vare bara 1!
hihih. Nejrå, but you know, Lajndisch kom till mej igår. Jag färgade hennes hår å sådär och sen gick vi inte å la oss förrän typ 3/halv 4 i natt? :P Sen gick jag upp kl 6 och ut med hundarna utan att ens vara trött. :) Och JUSTE! Linda kom med en hel kasse full av mat igår som hennes mamma hade köpt för att Linda "alltid äter här". Haha x'DD Sött! Men klart hon äter med mej om hon är här lixm! Tycker ju det är trevligare att äta med sällskap!! :)))
Aja, nu funderar jag på om jag ska väcka de små liven ;))))) Med vatten?? Genom att hoppa i sängen?? Dunka hög musik?? Eller nått? Moahahhaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0