Vad är du sämst på?

Haha, deprimerande överskrift va? ;P
Men jag är sämst på att ta tag i saker, planera osv.. Alltså är jag väldigt spontan eftersom ibland när jag får ryck så gör jag plötsligt ngt. Haha. Nu t.ex borde jag ligga i ordentligt med att söka SOMMARJOBB som jag inte fått än. Det är ju snart sommarlov lixm. Och så borde jag plugga? ;O Usch.. Ska se vad jag kan göra idag efter jobbet. Har ju typ alltid nån hos mej så hinner inte med ngt. Haha och jag vill ju inte vara ensam så vad gör man? Kanske borde lära mej ta hand om saker även fast jag har "gäster" ? Jag är ju trots allt väldigt bekväm med mina vänner osv.. ;))) T.ex när Linda är här så går jag och badar i 100 timmar och låter henne sitta ensam och kolla på TV lr ngt. HAHA. Förstår varför alla vill ha mej som deras vän. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0