bebisen blir "vuxen" ;) Iaf till åldern..........

Fixade present till Linda idag. Hon blir ju stor i morgon! 18 år lixm och sen kan hon följa med mej på alla dumheter! =D Awesome!!! ^^ Ne, men hon fick välja ut sin present själv. ;> Haha, jag är typ sämst på å köpa nått till andra och sen vet jag hur tråkigt det är att få ngt man inte tycker om. Fast jag ääääääääälskar att bli överraskad. Känns så överskattat att man typ bara får pengar nuförtiden? Aja. I morgon ska jag iaf hem till henne för första gången och fira henne med hennes familj, släkt, vänner? jaaa, vettefan vad.. Men de blir kanon! :))) Hehe sjukt egentligen att jag aldrig vart hos henne än? Med tanke på hur mkt vi umåtts. Men vi är typ jämt hos mej? ^^  Aaaa nu vet ni! Alla lär gratta henne i morgon! Linda sköldis sköld på FB..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0