hejbarn

hemma efter utgång. linda somnade som en stock så fort vi kom innanför dörren. helt sjukt att jag är så nykter så jag kan sirta vid datorn! aldrig hänt förut. men nngng måste ju va den första?! riiiight?! :D Men måste bara säga att Borlänge suger röv. åhhh! Kan det finnas tråkigare ställe? Alltså visst, vi hade kul för vi GJORDE det kul, men det var ju inte ens NÄSTAN likt sthlm om man säger så. hahahhah.. aja.,,..... kåt är man också. dumt va? vad ska jag göra åt det? inget... nä, för vissa har ju sagt upp kontakten med andra. ja.. åhhh måste kissa också. ¨shiiit vad kissnödig jag vart idag. kissat typ helatiden. och på tal om det så är borlänge fyllt av negerjävlar seriöööst, går inte att ha annat än fördomar mot dom så som dom beter sig! nu ska jag gå. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du är kåt kan jag hjälpa dig med.. men inget annat..

2012-05-27 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0