Hund inne på Ica... Vems???

Hhahaha, ojdååå (A).. Var nyss på affären och köpte frukost (jordgubbs te och mjukost) och då kommer en som jobbar på Ica fram till mej å ba "din hund var nyss här inne och sprang runt men jag fånga in han och knöt fast han där ute igen" Haha, shiiit, jag märkte ingenting? Och undra hur han visste om att det var min hund (A) ^^ Piiiinsamt. Min syster frågade lixm innan om knuten jag gjorde verkligen skulle hålla och jag ba "Ja, det lär ju märkas! hahaha...
Fast det var mer pinsamt för några år sen när jag bodde i Hälleforsnäs och min andra hund (min bebis) bet sönder kopplet, kom in i affären och ingen gjorde nått? Hunden letade upp mej när jag stod vid godiset och hoppade på mig haha. Sen fick jag gå igenom hela affären med en hund lixm.. Men där var alla så snälla så dom skratta bara lite när jag ledde henne förbi kassorna. ^^
TUR ATT INGEN AV HUNDARNA BÖRJADE ÄTA PÅ NÅTT... ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0