neger incidenten i morse

Hhahahaah................. i morse träffa jag på en neger.
Jag gick på andra sidan vägen och han glodde som faaaan, men jag försökte ignorera det och glodde ner i min mobil istl. Sen ropar han HEJ och jag tittar upp för å se att de var till mej han ropade. Jag svarade typ: eeeh? hej?... och fortsatte gå, lite fortare. Sen blir jag tvungen att gå över vägen så jag genar snett och ökar farten ännu mer men negern kommer upp vid min sida och börjar prata på engelska. Och trevlig som jag är så svarar jag väl då. Han följer mig heeeela vägen till skolan och frågar mig det ena och det andra och får veta att jag har två stora hundar så han ba" Ohh they are gona bit me?" haha och jag ba "yeh, maybee" haha, fast sen säger han att han gillar mej och att vi borde träffas och frågar ifall jag vart med en svart kille förut å jag ba " ehh never"  och sen säger han att vi kan ju bli vänner och se vad som händer i framtiden" Åhhh jag dööööör...  hahah ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0