stalkern är i farten igen...

En kille som jag hade kontakt med ett tag men som jag sedan tröttnade på började stalka mej. Han "råkade" alltid vara precis där jag var och ibland kunde han stå och vänta på att jag skulle gå ut/in för att jag inte svarade på hans sms osv.. Sen flyttade jag ju och slapp honom... ett tag. Nu igår STOD han och väntade på mej igen! Jag ba "vad gör du här?" Och han ba "såg dej gå med hundarna och skjutsade bara hem min kompis och sen tänkte jag att du säkert kommer komma den här vägen så jag väntade här."  Shiiit asså. ;O Sen ville han prata massa osv men jag sa att jag var tvungen att gå. Och till honom har jag sagt EXAKT vad jag tycker och tänker om honom men ändå fortätter han? Så är det med många. Fattar inte vad dom ser hos mej när jag bara är elak? Jag skulle ALDRIG vilja ha ngt med nån att göra som inte visade intresse tbx? -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0