skiiiiiit också!

Jag packade med mej mega mkt kändes det som men nu kom jag på att jag både glömde min ena jacka och mina "najsigare" skor... -.-'  SUCK.... Ska försöka få Lajnda att åka och hälsa på hos mej i Sthlm nångång nästa vecka! Då får hon ta med sej allt jag kmr på att jag glömt! ;) moahah..
 
Var sur på henne för hon drog hem från skolan idag fastän vi skulle göra klart en uppgift så när hon ringde nu och frågade om hon får ha min lägehet så sa jag att det var OK ifall hon dammsuger och diskar.. !
 
det såg ut som ett BOMBNEDSLAG hos mej,,, blir lätt så när jag har folk hos mej ;> Städade undan det värsta innan jag åkte och nu LÅTER jag Linda fixa resten. HAHA! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0