Störd unge!

  
Hahah, kolla vilken dumhet jag gjorde i helgen! Helt utan att tänka mej för. Aja, nu har jag fixat tbx så jag har svart hår så dfr VÅGAR jag visa vilket misstag jag gjorde. Det började med att Lajnda blekte sitt hår å då blev jag sugen jag med så tog lite blekningsgrejs på topparna, men sen hitta jag en burk med turkos färg hemma så satte i det med men sen ångra jag mej lika fort så tvättade av och då blev resultatet äcklig grön? ;D Haha.. och.... aaa... men det var kul. Man måste testa allt här i livet. 
 
JAG VILL BLI BLOND IGEN!!! ;///
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patrik

det va ju ganska snyggt det där.. ;)

Svar: eller inte... ;) kANSKE om det hade blivit som det skulle men..
sdandersson

2012-10-10 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0