Aktivitetsdag med barnen.

Idag var vi ledare för 1:orna på plättbacken och hade olika aktiviteter med dem. Min hund fick följa med. :) Hon började dagen som fotomodell när jag knöt henne utanför skolan medans jag hämtade lite grejer. När jag kom ut stod nämligen massa tjejer med sina kameror där och fottade henne ;P
 
Tur jag hade hunden med mej förresten, för jag fick gå igenom tjärnaängar ENSAM.. Gaah, obehagligt det där. Men blev possetivt överraskad när en utlänning kommenterade att min hund var fin och när jag mötte en svennebanan som hälsade. Var ju inge större fel på människorna jag mötte iaf? Annars brukar dom slänga sej i dikena om dom ser en hund. Haha. och skulle väl troligtvis bli våldtagen om jag gick där ensam. Aja, är hemma nu men ska tbx till skolan för en till lektion om en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0