Aldrig mer!

Drog å tröstkäkade pizza med Linda i Forssa för att bingolotton sög helvete! ;@ Ska aldrig mer spela det där skit spelet! USCH! Gubbarna och tanterna kan få behålla den där skiten för sej själva. Ah.. Inte för jag förstod mej på det där men ÄNDÅ! Och vafan äre för mening att kolla på det där tråkiga programmet om man ändå kan rätta dagen efter och se om man vunnit??! Haha.. jag fick ringa min pappa och fråga hur man spelar för jag satt som ett frågetecken i början när den där gubben bara snackade en massa skit på TV.. Men man ska väl testa på allt här i livet? ;| 
 
 
Haha, kolla såsen på min pizza! Ibland undrar jag hur smal jag skulle vara om jag inte var så onyttig! ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0