Jag har en stalker!

Vet inte om jag skrivit det här tidigare? en kille la till mej på FB för ett tag sen som också bor i Borlänge, sen ville han veta vart i borlänge jag bor och då vägrade jag säga, sen en dag så hade han sett mej ute tydligen och när jag kom hem skrev han till mig "tack , nu vet jag vart du bor" och sen skrev han min adress. HAN HADE ALLTSÅÅÅ FÖRFÖLJT MEJ! Och nuuu plinga han nyss på med en kompis, och när han skrev till mej att det är han som är utanför skrev jag till han att jag inte är hemma, Haha, han är lixom ett år yngre än mej t.o.m.. Varifrån kommer alla knäppisar?! Han skriver lixm älskling till mej, och frågar om han ska ha med sig godis och grejer och att han kan ge mej massage och bla bla.. heeelt sjuuukt. ;P 
 
Det här är 2:a gången som jag har nån som förföljer mej.. som jag vet om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0