jävla skit hund

Jag åkte till min mor igår kväll och sov över här. Bastade hos dom vilket var otroligt längesen sist. :) I morse vaknade jag upp helt utvilad och gick ut på en promenad med hunden i min OnePiece, gummistövlar och paraply för det regnade så mkt. Måste ha vart en trevlig syn för människorna som var vakna och ute vid den tiden. ^^ Haha. Sen kom jag  in, gjorde frukost till mina småsyskon och sen ville dom se film så följde med dom upp för att hjälpa dom sätta på en. När jag kom ner för att duka undan frukosten så står min hund och slickar sig om munnen efter att ha gluffsat i sej en hel ost på lite mer än 2 kg!!! Åhh!!! ;@ Där tog det slut på mitt braiga humör. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0